LES ACTIVITATS DEL CLUB, NOTÍCIES, OPINIONS, ARTICLES..., UN ESPAI PER PARTICIPAR, COL·LABORAR, COMENTAR, PROMOURE I DIVULGAR L'AFECCIÓ PER LA LITERATURA I LA LECTURA.
-----------------------------------------------------------------

diumenge, 12 d’octubre del 2008

Martí Carreras ens recomana un llibre

Aquest estiu he llegit el llibre del Premi Nobel José Saramago, "Assaig sobre la lucidesa" ( Edicions 62)
Me l'havien regalat fa un parell d'anys i em feia molta gràcia llegir-lo perqué sabia que parlava del què passava en una ciutat on el dia de les eleccions la majoria dels ciutadans votaven en blanc, però quan obria el llibre per qualsevol de les pàgines i no hi veia cap punt i apart, ni guió de diàleg, ni cometes... res que no fosin llargues fileres de paraules, l'una darrera l'altre... em venia de tot!!

 

Aquest estiu, finalment, m'he tret l'espina i l'he llegit... M'ha encantat, me l'he crospit en tres nits!!, impressionant , i això que no ha estat (ni de bon tros) el que m'esperava, i segurament ha estat que no m'ha sorprés res del que he llegit el que m'ha emocionat!!
Si algú l'ha llegit espero que m'entendrà, dit barroerament és tenir la certesa que , per molt  "surrealista" que pugui semblar el llibre a primera vista , segur que la realitat pot superar la ficció!! i amb els temps que corren i el polítics que ens toca viure ( i que per contra de la frase "no ens els mereixem!") m'en guardaré prou de sommiar en la possibilitat de donar-los un "càstig a les urnes"!!!

Just quan l'he acabat, per casualitat algú m'ha parlat d'un altre llibre del mateix autor que no recordo el nom però que parla del que passaria en una ciutat o país on la Mort fa vaga!! Al.lucinant oi?? Ja tinc ganes de llegir-lo.
Quan ho  hagi fet us diré què tal!! i prometo no esperar-me fins a l'estiu que ve!!
Marti Carreras és el President de l'Associació de Veïns de Sant Narcís
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pots deixar el teu comentari i pots escriure el que et sembli d'interès per publicar. Tu escriu, tindràs resposta.