LES ACTIVITATS DEL CLUB, NOTÍCIES, OPINIONS, ARTICLES..., UN ESPAI PER PARTICIPAR, COL·LABORAR, COMENTAR, PROMOURE I DIVULGAR L'AFECCIÓ PER LA LITERATURA I LA LECTURA.
-----------------------------------------------------------------

dimecres, 12 de gener del 2011

QUARTA XERRADA DEL CICLE "EL PLAER DE LLEGIR" - Lluís Lucero

el plaer de llegir


Quarta xerrada del Cicle "El plaer de llegir", Cicle de xerrades sobre literatura i la lectura i activitats paral·leles. 


Totes les informacions les trobareu al blog: http://elplaerdellegir1.blogspot.com


Dimarts 18 de gener, a les 8 del vespre, al Centre cívic Sant Narcís, la quarta xerrada del Cicle "El plaer de llegir" a càrrec de Lluís Lucero: "LA POR, I ELS PERILLS, DE LLEGIR POESIA".

2 comentaris:

  1. En una conversa fa ja molts anys una noia em va confiar que es malfiava dels poetes. I jo, que
    sóc poeta en qualsevol faceta de la meva vida,
    vaig ocultar la meva condició i vaig mostrar el meu costat més prosaic...

    Gràcies pel teu comentari al meu blog. Ens anem llegint...

    ResponElimina
  2. La malfiança, com gairebé tot, és subjectiva. Al poeta se l'ha de saber escoltar i entendre i no cal que s'amagui de res.
    Ens anem llegint, Jordi.

    Cordialment.

    ResponElimina

Pots deixar el teu comentari i pots escriure el que et sembli d'interès per publicar. Tu escriu, tindràs resposta.