LES ACTIVITATS DEL CLUB, NOTÍCIES, OPINIONS, ARTICLES..., UN ESPAI PER PARTICIPAR, COL·LABORAR, COMENTAR, PROMOURE I DIVULGAR L'AFECCIÓ PER LA LITERATURA I LA LECTURA.
-----------------------------------------------------------------

dimarts, 13 de setembre del 2011

JAUME CABRÉ - TARDOR DE 2012, DE NOU AL CLUB DE LECTURA


Quan li vaig enviar a en Jaume un correu felicitant-lo per la publicació de Jo confesso, vaig aprofitar l'avinentesa per convidar-lo a tornar al Club de lectura, perquè, tal com vam fer amb Les veus del Pamano, poguèssim escoltar d'ell mateix el procés de creació de la novel·la i poder fer la tertúlia sobre la mateixa. I a fe que tindrem ocasió d'haver-la llegit.
Si per venir per en l'anterior ocasió ens va emplaçar a un any i mig vista, en aquesta ocasió hem quedat per LA TARDOR DE 2012.
Esperarem, i tant que esperarem!

3 comentaris:

  1. Bona feina, Lluís. La xerrada que va fer quan va venir va ser molt interessant. Estarà bé tornar-lo a sentir.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Hola Lluís,
    Fa temps que no hi deiva res, aquí. En fi. Res, et felicito per la nova cara del blog, millora molt.
    Una abraçada.
    Manel

    PS: Espero que us vagi pertorbar el menys possible la meva "defecció" de Maragall, em sap molt de greu.

    ResponElimina
  3. M'agrada que t¡agradi el blog.
    A veure si trobem una excusa per fer-te venir o ens avises si vens tú.
    La teva absència la va cobrir l'Oriol. Va anar molt bé.
    Una abraçada.

    ResponElimina

Pots deixar el teu comentari i pots escriure el que et sembli d'interès per publicar. Tu escriu, tindràs resposta.